Comercialización e Investigación de Mercados

Últimas incorporaciones:
2017-04-19
12:21
Eficiencia del plan de marketing como técnica de aprendizaje cooperativo Vallet-Bellmunt, Teresa ; Rivera Torres, María Pilar ; Vallet-Bellmunt, Ilu ; Vallet-Bellmunt, Antonio [ART-2016-98368]
Versión publicada:  PDF; Registro completo
2017-04-19
12:21
Aprendizaje cooperativo, aprendizaje percibido y rendimiento académico en la enseñanza del marketing Vallet-Bellmunt, Teresa ; Rivera-Torres, Pilar ; Vallet-Bellmunt, Ilu ; Vallet-Bellmunt, Antonio [ART-2017-98366]
Versión publicada:  PDF; Registro completo
2017-04-19
12:21
Calidad y recomendación en educación superior: el rol de la experiencia del estudiante Rubinsztejn Goldfarb, Gustavo ; Rivera Torres, María Pilar ; Grijalvo Martin, Mercedes [ART-2015-98367]
Versión publicada:  PDF; Registro completo
2016-11-09
13:03
Rebuilding public trust in government administrations through e-government actions Belanche, Daniel ; Casaló, Luis V. [ART-2015-96755]
Versión publicada:  PDF; Registro completo
2016-11-09
13:03
Eight social media challenges for marketing managers Hofacker, C. ; Belanche, Daniel [ART-2016-96756]
Versión publicada:  PDF; Registro completo
2016-10-19
14:25
Analysis of energy poverty intensity from the perspective of the regional administration: Empirical evidence from households in southern Europe Scarpellini, S. ; Rivera-Torres, P. ; Suárez-Perales, I. ; Aranda-Usón, A. [ART-2015-92959]
Postprint:  PDF; Registro completo
2016-09-28
08:16
The effect of culture in forming e-loyalty intentions: A cross-cultural analysis between Argentina and Spain Belanche Gracia, Daniel ; Casaló Ariño, Luis Vicente ; Guinalíu Blasco, Miguel [ART-2015-96188]
Versión publicada:  PDF; Registro completo
2016-07-12
11:41
Managing complaints to improve customer profitability Cambra-Fierroa, Jesús ; Iguacel Melerob, Iguacel ; Sesec, F.Javier [ART-2015-89575]
Postprint:  PDF; Registro completo
2016-05-23
22:20
Exploring the mediating role of trust in food products with protected designation of origin. The case of “Jamón de Teruel” Fandos-Herrera, C. [ART-2016-94628]
Versión publicada:  PDF; Registro completo
2016-04-07
14:04
The importance of corporate brand identity in business management: An application to the UK banking sector Buil, I. ; Catalán, S. ; Martínez, E. [ART-2016-93991]
Versión publicada:  PDF; Registro completo