Estudios
I+D+I
Institución
Internacional
Vida Universitaria
Atlantis Institut des Sciences Fictives
Recherche
Soumettre
Personnaliser
Vos alertes
Vos paniers
Vos recherches
Aide
EN
/
ES
Accueil
>
articulos
> Perceptions and final academic results in university students. Does the type of exam matter?
Statistiques d'utilisation
Graphiques
Perceptions and final academic results in university students. Does the type of exam matter?
Gallardo, Laura O.
(Universidad de Zaragoza)
;
Castro, Angel
(Universidad de Zaragoza)
;
Barrasa, Angel
(Universidad de Zaragoza)
;
Villanueva, Victor
(Universidad de Zaragoza)
;
Abarca-Sos, Alberto
(Universidad de Zaragoza)
;
Julián, Jose Antonio
(Universidad de Zaragoza)
Resumen:
Academic achievement results are one of the main goals of university students. This research focused in accuracy perceptions of youths' academic achievement in exam tasks during university studies. The sample comprised students of psychology and teaching education degrees from 1st to 4th courses...
Idioma:
Inglés
DOI:
10.1002/ijop.12313
Año:
2016
Publicado en:
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY
51, S1 (2016), 493
ISSN:
0020-7594
Factor impacto JCR:
1.778 (2016)
Categ. JCR:
PSYCHOLOGY, MULTIDISCIPLINARY
rank: 48 / 128 = 0.375
(2016)
- Q2
- T2
Factor impacto SCIMAGO:
0.742 -
Arts and Humanities (miscellaneous)
(Q1) -
Psychology (miscellaneous)
(Q2) -
Medicine (miscellaneous)
(Q2)
Tipo y forma:
Congress (Published version)
Área (Departamento):
Área Didáctica Expres.Corporal
(
Dpto. Expres.Music.Plást.Corp.
)
Área (Departamento):
Área Psicología Social
(
Dpto. Psicología y Sociología
)
Exportado de SIDERAL (2020-02-21-13:20:26)
Permalink:
Copy
Visitas y descargas
Este artículo se encuentra en las siguientes colecciones:
articulos
Retour à la recherche
Notice créée le 2017-12-22, modifiée le 2020-02-21
Versión publicada:
PDF
Évaluer ce document:
Rate this document:
1
2
3
4
5
(Pas encore évalué)
Ajouter au panier personnel
Exporter vers
BibTeX
,
MARC
,
MARCXML
,
DC
,
EndNote
,
NLM
,
RefWorks