GDOC-2016-29842

Simulación de sistemas dinámicos - [29842]


Curso: 2016-2017

Universidad de Zaragoza, Zaragoza

Titulación: Ingeniería Electrónica y Automática

Idioma: Español

Profesor(es): Teruel Doñate, Enrique ; Aragüés Muñoz, María del Rosario

Resumen: Simulación de Sistemas Dinámicos es una asignatura optativa de 6 créditos, que equivalen a 150h totales de trabajo, correspondientes a 60 horas presenciales (clases de teoría, problemas, laboratorio) y 90 no presenciales (resolución de ejercicios, estudio, trabajo práctico y evaluación). Durante la asignatura se explicarán las bases para el desarrollo y uso de entornos de simulación de sistemas dinámicos así como la correcta comprensión y verificación de los resultados obtenidos con un simulador.  

Abstract: Simulation of Dynamic Systems is an elective course of 6 credits, equivalent to 150 hours of work, corresponding to 60 classroom hours (lectures, problems, laboratory) and 90 autonomous hours (solving exercises, studying, practical work).During the course the basis for the development and use of simulation environments of dynamic systems and the correct understanding and verification of the results obtained with a simulator will be explained.



Creative Commons You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use. You may not use the material for commercial purposes. If you remix, transform, or build upon the material, you must distribute your contributions under the same license as the original.



Este registro pertenece a las colecciones:
Academic resources > Academic guides > guias-docentes-ingenieria-arquitectura > grados-ingenieria-arquitectura > grado-ingenieria-electronica-automatica
Academic resources > Academic guides > Guías docentes: Curso 2016-2017



Back to search

Guide (english):
Download fulltextPDF
Guía (idioma español):
Download fulltextPDF
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)