Estudios I+D+I Institución Internacional Vida Universitaria

Universidad de Zaragoza Repository

Search Submit  
Personalize
  • Your alerts
  • Your baskets
  • Your searches
  Help  
EN / ES  
Home > Articles > Recasting the Customer Experience in Today''s Omni-channel Environment > Usage statistics
  • Usage statistics
  • Plots
 
 
Recasting the Customer Experience in Today''s Omni-channel Environment - Melero, I. et al - ART-2016-106153
 
People who viewed this page also viewed:
(164)  L’aragonés y lo catalán en l’actualidat. Analisi d’o Censo de Población y Viviendas de 2011 - Reyes, Anchel et al - BOOK-2017-009
(160)  Fotografía como arquitectura. Click 1 - Gastón Guirao, Cristina (coord.) - BOOK-2016-002
(158)  Tutorial sobre programa MultiEval: Cómo utilizar MultiEval y el ADD (material para alumnos) - Diaz-Foncea, Millan - INPRO--2011-010
(156)  Nuevas tendencias en traducción e identidad cultural - García Landa, José Angel - INPRO--2011-009
(155)  Metodo-manual d'Aragonés: libel abanzau. - Joven-Romero, Marco Antonio - BOOK--2014-004


Download history:


Universidad de Zaragoza Repository :: Search :: Submit :: Personalize :: Help
Maintained by deposita@unizar.es

© 2014 Biblioteca Universidad de Zaragoza
© 2014 Servicio de Informática y Comunicaciones de la Universidad de Zaragoza
Política del Repositorio

This site is also available in the following languages:
English  Español  Français
unizar.es
  • Aviso Legal
  • Condiciones generales de uso
  • Politica de Privacidad