Understanding practitioners' needs to support self-determination of people with intellectual disability
Resumen: Self-determination has been acknowledged as a criticalconstruct for people with intellectual disability (ID), given the benefits itspromotion entails towards an enhanced quality of life...
Idioma: Inglés
DOI: 10.1111/jir.12662
Año: 2019
Publicado en: JOURNAL OF INTELLECTUAL DISABILITY RESEARCH 63, 7 (2019), 850-850
ISSN: 0964-2633

Originalmente disponible en: Texto completo de la revista

Factor impacto JCR: 1.755 (2019)
Categ. JCR: REHABILITATION rank: 16 / 71 = 0.225 (2019) - Q1 - T1
Categ. JCR: EDUCATION, SPECIAL rank: 9 / 42 = 0.214 (2019) - Q1 - T1

Factor impacto SCIMAGO: 0.845 - Arts and Humanities (miscellaneous) (Q1) - Rehabilitation (Q1) - Psychiatry and Mental Health (Q2) - Neurology (Q2) - Neurology (clinical) (Q2)

Tipo y forma: Comunicación congreso (PostPrint)
Área (Departamento): Área Psicolog.Evolut.Educac (Dpto. Psicología y Sociología)
Área (Departamento): Área Métod.Invest.Diag.Educac. (Dpto. Ciencias de la Educación)


Derechos Reservados Derechos reservados por el editor de la revista


Exportado de SIDERAL (2020-11-05-11:31:07)


Visitas y descargas

Este artículo se encuentra en las siguientes colecciones:
Artículos



 Registro creado el 2020-06-29, última modificación el 2020-11-05


Postprint:
 PDF
Valore este documento:

Rate this document:
1
2
3
 
(Sin ninguna reseña)