TAZ-TFM-2012-1055


The image of China as a destination and its market in Spain

Hao, Zhang
Matute Vallejo, Jorge (dir.) ; Casaló Ariño, Luis Vicente (dir.)

Universidad de Zaragoza, Facultad de Empresa y Gestión Pública de Huesca, 2012
Dirección de Márketing e Investigación de Mercados department, Comercialización e Investigación de Mercados area

Máster en Dirección y Planificación del Turismo

Abstract: It is a study reviewing the literature of China and form its tourist destination image, and investigating the determinants and the consequences of the image. With a measurement, put forward a conclusion at the end.


Free keyword(s): China ; market
Tipo de Trabajo Académico: Trabajo Fin de Master

Creative Commons License
Registrado por la Universidad de Zaragoza bajo la licencia Creative Commons.


El registro pertenece a las siguientes colecciones:
trabajos-academicos-universidad-zaragoza > departamento > direccion-de-marketing-e-investigacion-de-mercados
trabajos-academicos-universidad-zaragoza > Trabajos Académicos por Centro > facultad-de-empresa-y-gestion-publica
trabajos-academicos-universidad-zaragoza > trabajos-fin-master



Back to search

Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)