Repositorio Zaguan - Universidad de Zaragoza 

Related links

TAZ-TFM-2012-1055

The image of China as a destination and its market in Spain

Hao, Zhang
Matute Vallejo, Jorge (dir.) ; Casaló Ariño, Luis Vicente (dir.)

Universidad de Zaragoza, Facultad de Empresa y Gestión Pública de Huesca, 2012
Dirección de Márketing e Investigación de Mercados department, Comercialización e Investigación de Mercados area

Máster en Dirección y Planificación del Turismo

Abstract: It is a study reviewing the literature of China and form its tourist destination image, and investigating the determinants and the consequences of the image. With a measurement, put forward a conclusion at the end.


Free keyword(s): China ; market
Tipo de Trabajo Académico: Trabajo Fin de Master

Creative Commons License
Registrado por la Universidad de Zaragoza bajo la licencia Creative Commons.


 

 Record created 2012-10-04, last modified 2013-05-21


Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)
  

Videotutorial depósito Trabajos Académicos