GDOC-2020-61774

Trabajo fin de Máster - [61774]


Curso: 2020-2021

Universidad de Zaragoza, Zaragoza

Titulación: Máster Universitario en Dirección, Estrategia y Marketing

Idioma: Español

Profesor(es): Daniel Belanche, Gracia ; Rafael Bravo, Gil ; Luis Vicente Casaló, Ariño ; Millán Díaz, Foncea ; Marta Fernández, Olmos ; Lucio Fuentelsaz, Lamata ; María Nieves García, Casarejos ; María Pilar Latorre, Martínez ; María del Carmen Marcuello, Servós ; María José Martín, de Hoyos ; Mercedes Marzo, Navarro ; Marta Pedraja, Iglesias ; José Miguel Pina, Pérez ; María Luisa Ramírez, Alesón ; Vicente Salas, Fumas ; Francisco Javier Sesé, Oliván


Creative Commons You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use. You may not use the material for commercial purposes. If you remix, transform, or build upon the material, you must distribute your contributions under the same license as the original.



Este registro pertenece a las colecciones:
Academic resources > Academic guides > guias-docentes-ciencias-sociales-juridicas > masteres-ciencias-sociales-juridicas > master-direccion-estrategia-marketing
Academic resources > Academic guides > Guías docentes: Curso 2020-2021



Back to search

Guide (english):
Download fulltextPDF
Guía (idioma español):
Download fulltextPDF
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)