Estudios
I+D+I
Institución
Internacional
Vida Universitaria
Universidad de Zaragoza Repository
Search
Submit
Personalize
Your alerts
Your baskets
Your searches
Help
EN
/
ES
Home
>
Articles
>
Exploring teachers’ perceptions of effective inclusive practices with students with ASD: a structural equation modelling approach
> Usage statistics
Usage statistics
Plots
Exploring teachers’ perceptions of effective inclusive practices with students with ASD: a structural equation modelling approach
-
Latorre-Cosculluela, Cecilia
et al
- ART-2022-130588
People who viewed this page also viewed:
(125)
Cómo motivar en educación física : Aplicaciones prácticas para el profesorado desde la evidencia científica
-
García-González, Luis (coord.)
- BOOK-2021-024
(118)
Drogas vasoactivas en UCI, cuidados y responsabilidades de enfermería y su importancia para el paciente
-
López Ferreruela, Irene
et al
- TAZ-TFG-2012-044
(118)
Las Redes de Petri : en la Automática y la Informática; 1ª ed.
-
Silva, Manuel
- BOOK-2018-014
(117)
Actas de las VI Jornadas de Innovación e Investigación Educativa. Zaragoza, 12 y 13 de septiembre de 2012
-
Jornadas de Innovación Docente (6ª. 2012. Zaragoza)
- BOOK--2014-007
(117)
El derecho de la sociedad en red; 1ª ed.
-
Galindo Ayuda, Fernando (ed.)
et al
- BOOK--2013-003
Download history: