Estudios
I+D+I
Institución
Internacional
Vida Universitaria
Universidad de Zaragoza Repository
Search
Submit
Personalize
Your alerts
Your baskets
Your searches
Help
EN
/
ES
Home
>
Articles
>
Students’ motivational experiences across profiles of perceived need-supportive and need-thwarting teaching behaviors in physical education
> Usage statistics
Usage statistics
Plots
Students’ motivational experiences across profiles of perceived need-supportive and need-thwarting teaching behaviors in physical education
-
Burgueño, R.
et al
- ART-2024-137750
People who viewed this page also viewed:
(57)
La carrera de larga duración paso a paso : Manual de uso de CALADU - CAPAS 2.0
-
Julián Clemente, José Antonio
et al
- BOOK-2019-058
(57)
Aula Invertida en la Ingeniería del Terreno Asistida por Ordenador [Flipped Classroom in Computer-Aided Ground Engineering]
-
Arcos, Antonio
et al
- COMPON-2017-0025
(56)
Enfoques y experiencia de innovación educativa con TIC en educación superior
-
Allueva Pinilla, Ana Isabel (coord.)
et al
- BOOK-2020-032
(56)
El alfabeto hebreo con fines específicos: la aljamía de los textos sefardíes. [Hebrew Alphabet for Specific Purpose: Sephardic Texts in Aljamía (Spanish in Semitic Characters)]
-
Nevot Navarro, Manuel
et al
- COMPON-2017-0056
(55)
Cómo motivar en educación física : Aplicaciones prácticas para el profesorado desde la evidencia científica
-
García-González, Luis (coord.)
- BOOK-2021-024
Download history: