000143871 001__ 143871
000143871 005__ 20240827160536.0
000143871 037__ $$aGDOC-2022-61941
000143871 041__ $$aspa
000143871 041__ $$aeng
000143871 100__ $$0(orcid)0000-0002-4565-6746$$1688995$$aAna Mínguez, Penalva
000143871 24500 $$961941$$aCreación de productos turísticos
000143871 24200 $$961941$$aCreation of Tourism Products
000143871 260__ $$aZaragoza$$bUniversidad de Zaragoza$$c2022-2023
000143871 521__ $$9633$$aMáster Universitario en Dirección y Planificación del Turismo$$bMaster's in Tourism Management and Planning
000143871 540__ $$aby-nc-sa$$bCreative Commons$$c3.0$$uhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/
000143871 700__ $$0(orcid)0000-0002-8253-4713$$1514923$$aCarlos Orús, Sanclemente
000143871 830__ $$9471
000143871 8564_ $$s14066$$uhttps://zaguan.unizar.es/record/143871/files/guia-61941-en.pdf$$yGuide (english)
000143871 8564_ $$s19615$$uhttps://zaguan.unizar.es/record/143871/files/guia-61941-es.pdf$$yGuía (idioma español)
000143871 970__ $$aGDOC-2022-61941
000143871 980__ $$aGDOC$$bCiencias Sociales y Jurídicas$$bSocial Sciences and Law$$c228