000164036 001__ 164036
000164036 005__ 20251121161351.0
000164036 0247_ $$2doi$$a10.3389/fpsyg.2025.1662995
000164036 0248_ $$2sideral$$a146291
000164036 037__ $$aART-2025-146291
000164036 041__ $$aeng
000164036 100__ $$0(orcid)0000-0001-6011-821X$$ada Costa Dutra, Silvia Cristina$$uUniversidad de Zaragoza
000164036 245__ $$aEditorial: Culture and emotion in educational dynamics, volume III
000164036 260__ $$c2025
000164036 5060_ $$aAccess copy available to the general public$$fUnrestricted
000164036 540__ $$9info:eu-repo/semantics/openAccess$$aby$$uhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.es
000164036 655_4 $$ainfo:eu-repo/semantics/article$$vinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
000164036 700__ $$aRiquelme, Enrique H.
000164036 700__ $$aPaez, Dario
000164036 7102_ $$14009$$2740$$aUniversidad de Zaragoza$$bDpto. Psicología y Sociología$$cÁrea Psicología Social
000164036 773__ $$g16 (2025), [3 pp.]$$pFront. psychol.$$tFrontiers in Psychology$$x1664-1078
000164036 8564_ $$s88312$$uhttps://zaguan.unizar.es/record/164036/files/texto_completo.pdf$$yVersión publicada
000164036 8564_ $$s2238245$$uhttps://zaguan.unizar.es/record/164036/files/texto_completo.jpg?subformat=icon$$xicon$$yVersión publicada
000164036 909CO $$ooai:zaguan.unizar.es:164036$$particulos$$pdriver
000164036 951__ $$a2025-11-21-14:25:13
000164036 980__ $$aARTICLE