000016919 001__ 16919
000016919 005__ 20150429092408.0
000016919 037__ $$aTAZ-TFG-2014-2132
000016919 041__ $$aeng
000016919 1001_ $$aComet  Ruiz, Carlota
000016919 24500 $$aIs it all about Jolly Phonics?
000016919 260__ $$aZaragoza$$bUniversidad de Zaragoza$$c2014
000016919 506__ $$aby-nc-sa$$bCreative Commons$$c3.0$$uhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/
000016919 520__ $$aEvaluation of Jolly Phonics as a mthod for teaching literacy and EFL in the bilingual classroom.
000016919 521__ $$aGraduado en Maestro Educación Infantil
000016919 540__ $$aDerechos regulados por licencia Creative Commons
000016919 6531_ $$aefl 
000016919 6531_ $$ajolly phonics
000016919 700__ $$aLafuente Millán, Enrique$$edir.
000016919 7102_ $$aUniversidad de Zaragoza$$bFilología Inglesa y Alemana$$cFilología Inglesa
000016919 8560_ $$f628319@celes.unizar.es
000016919 8564_ $$s1024796$$uhttps://zaguan.unizar.es/record/16919/files/TAZ-TFG-2014-2132.pdf$$yMemoria (eng)$$zMemoria (eng)
000016919 909CO $$ooai:zaguan.unizar.es:16919$$pdriver$$ptrabajos-fin-grado
000016919 950__ $$a
000016919 980__ $$aTAZ$$bTFG$$cFEDU