TAZ-TFM-2013-385


Teachers´feedback in EFL errors in secondary school in Zaragoza: The impact of awareness raising in teachers´use of feedback

Bayer López, Noelia
Rodríguez-Maímon Torrijo, María Jose (dir.)

Universidad de Zaragoza, FEDU, 2013
Departamento de Filología Inglesa y Alemana, Área de Filología Inglesa

Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas, Artísticas y Deportivas

Resumen: In this dissertation I intend to conduct a study on the corrective feedback on students oral production generated by one teacher in two EFL classrooms in one secondary school. The focus of my research is the use of teacher's corrective feedback on students' oral production.

Tipo de Trabajo Académico: Trabajo Fin de Master

Creative Commons License



El registro pertenece a las siguientes colecciones:
Trabajos académicos > Trabajos Académicos por Centro > Facultad de Educación
Trabajos académicos > Trabajos fin de máster



Volver a la búsqueda

Valore este documento:

Rate this document:
1
2
3
 
(Sin ninguna reseña)