GDOC-2014-0404

Dificultades del aprendizaje escolar: diagnóstico e intervención - [25949]


Curso: 2014-2015

Universidad de Zaragoza, Zaragoza

Titulación: Graduado en Psicología

Idioma: Español

Profesor(es): Aparicio Nadal, María Inés ; Maurel Ibáñez, Sara Nieves

Resumen: Breve descripción de sus contenidos: Definición y perspectivas teóricas de las dificultades de aprendizaje. Modelos de diagnóstico e intervención.



Creative Commons You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use. You may not use the material for commercial purposes. If you remix, transform, or build upon the material, you must distribute your contributions under the same license as the original.



Este registro pertenece a las colecciones:
Academic resources > Academic guides > guias-docentes-ciencias-sociales-juridicas > grados-ciencias-sociales-juridicas > grado-psicologia
Academic resources > Academic guides > Guías docentes: Curso 2014-2015



Back to search

Guía (idioma español):
Download fulltext
PDF

Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)