GDOC-2014-0649

Content and language integrated learning (CLIL) - [26544]


Curso: 2014-2015

Universidad de Zaragoza, Zaragoza

Titulación: Graduado en Magisterio en Educación Infantil

Idioma: Español

Profesor(es): Repullés Sánchez, Fernando ; Ruiz Pardos, Manuela ; Pellicer Ortín, Silvia

Resumen: El objetivo de esta asignatura es dotar al alumno de los conocimientos teóricos básicos acerca de AICLE, su origen, fundamentos y metodología, así como de las estrategias y procedimientos más adecuados para la implementación en el aula de Educación Infantil.

Creative Commons You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use. You may not use the material for commercial purposes. If you remix, transform, or build upon the material, you must distribute your contributions under the same license as the original.



Este registro pertenece a las colecciones:
Academic resources > Academic guides > guias-docentes-ciencias-sociales-juridicas > grados-ciencias-sociales-juridicas > grado-magisterio-educacion-infantil
Academic resources > Academic guides > Guías docentes: Curso 2014-2015



Back to search

Guía (idioma español):
Download fulltext
PDF

Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)