TAZ-TFM-2015-278


Differentiation as a response to diversity in the Secondary EFL classroom

Esteban Díaz, Inés
García Mainar, Luis Miguel (dir.)

Universidad de Zaragoza, FEDU, 2015
Departamento de Filología Inglesa y Alemana, Área de Filología Inglesa

Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas, Artísticas y Deportivas

Resumen: A brief introduction of the knowledge acquired during the Master Degree and analysis and reflection on differentiation, an instructional approach that emerges as a response to diversity. Differentiation will be analysed in two assignments: Course Plan and Learning Unit Plan.

Tipo de Trabajo Académico: Trabajo Fin de Master

Creative Commons License



El registro pertenece a las siguientes colecciones:
Trabajos académicos > Trabajos Académicos por Centro > Facultad de Educación
Trabajos académicos > Trabajos fin de máster



Volver a la búsqueda

Valore este documento:

Rate this document:
1
2
3
 
(Sin ninguna reseña)