000040261 001__ 40261
000040261 005__ 20170831220352.0
000040261 037__ $$aGDOC-2013-3055
000040261 041__ $$aspa
000040261 24500 $$968589$$aEvaluación e innovación docente e investigación educativa en Inglés
000040261 260__ $$aZaragoza$$bUniversidad de Zaragoza$$c2013-2014
000040261 520__ $$aEn esta asignatura obligatoria se aborda, desde una perspectiva aplicada, los principios teóricos y metodológicos de la evaluación, innovación e investigación educativa en el ámbito de la enseñanza del inglés como lengua extranjera. Pretende contribuir a que los futuros profesores de Educación Secundaria desarrollen competencias, capacidades y habilidades en los campos mencionados al tiempo que llevan a cabo su labor docente. El programa es el que se detalla a continuación: 1. Basic concepts. Evaluation and the process of learning.  Models of teaching. The reflective model. 2. Research methods in English Language Teaching. Different paradigms in research. The experimental paradigm and the qualitative  (phenomelogical) paradigm. 3. Research tools in English Language Teaching. Quantitative and qualitative research tools: elicitation techniques, questionnaires and surveys, observation, ethnographic techniques. 4. Evaluation and innovation in English Language Teaching. Action research. 5. Designing and implementing research in English Language Teaching.
000040261 521__ $$9659$$aMáster Universitario en Profesorado E.S.O.,Bachillerato, F.P. y Enseñanzas de Idiomas, Artísticas y Deportivas
000040261 540__ $$aby-nc-sa$$bCreative Commons$$c3.0$$uhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/
000040261 700__ $$9(orcid)0000-0002-0475-1384$$aGil  , Victoria
000040261 830__ $$9363
000040261 8564_ $$s84994$$uhttps://zaguan.unizar.es/record/40261/files/guia.pdf$$yGuía (idioma español)
000040261 980__ $$aGDOC$$bCiencias sociales$$c107