TAZ-TFM-2015-480


The cooperative conundrum: Idealizations and realities in today's classrooms

Rojas Rubio, Renzo
Rodríguez-Maimón Torrijo, María José (dir.)

Universidad de Zaragoza, FEDU, 2015
Departamento de Filología Inglesa y Alemana, Área de Filología Inglesa

Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas, Artísticas y Deportivas

Resumen: A concise reflection on the feasibility of implementing cooperative work in real-life environments nowadays, conceived from both a theoretical and an empirical perspective through the analysis of two different papers referring to the topic: the first one on a project-based approach, and the second one on a task-based approach.

Tipo de Trabajo Académico: Trabajo Fin de Master

Creative Commons License



El registro pertenece a las siguientes colecciones:
Trabajos académicos > Trabajos Académicos por Centro > Facultad de Educación
Trabajos académicos > Trabajos fin de máster



Volver a la búsqueda

Valore este documento:

Rate this document:
1
2
3
 
(Sin ninguna reseña)