Estudios
I+D+I
Institución
Internacional
Vida Universitaria
Repositorio Institucional de Documentos
Buscar
Enviar
Personalizar
Sus alertas
Sus carpetas
Sus búsquedas
Ayuda
EN
/
ES
Página principal
>
Artículos
>
Effect and process evaluation of a kindergarten-based, family-involved intervention with a randomized cluster design on sedentary behaviour in 4- to 6-year old European preschool children: The ToyBoxstudy
> Acceso al texto completo
Estadísticas de uso
Gráficos
Effect and process evaluation of a kindergarten-based, family-involved intervention with a randomized cluster design on sedentary behaviour in 4- to 6-year old European preschool children: The ToyBoxstudy
-
Latomme, J.
et al
- ART-2017-98527
Main
archivo(s):
texto_completo
versión 1
texto_completo.jpg (icon)
[90.95 KB]
02 May 2017, 12:05
Versión publicada
texto_completo.pdf
[1.73 MB]
02 May 2017, 12:05
Versión publicada