Home > Taller de diseño III |
GDOC-2016-25818 |
Curso: 2016-2017
Universidad de Zaragoza,
Zaragoza
Titulación: Ingeniería en Diseño Industrial y Desarrollo de Producto
Idioma: Español
Profesor(es): Ranz Angulo, David ; Fandos Yebra, Francisco Miguel ; Manchado Pérez, Eduardo José
Resumen: Breve presentación de la asignatura
El grueso de la asignatura consistirá en el desarrollo de proyectos prácticos, que serán tutorizados en clases prácticas de trabajo en grupos, y donde también tendrán cabida diversas prácticas y ejercicios en el aula.
Los estudiantes desarrollarán estos proyectos con un grado de autonomía mayor que el desarrollado hasta ahora en las asignaturas precedentes y también con un grado mayor de responsabilidad. Se pretende que la mayor parte posible de los proyectos consistan en planteamientos reales efectuados por diferentes empresas industriales.
Abstract: The bulk of the course will be the development of practical projects, which will be tutored in practical classes of group work, and which also will accommodate various practices and exercises in the classroom.
Students will develop these projects with a greater degree of autonomy than the developed so far in the preceding subjects and with a greater degree of responsibility. It is intended that the largest possible part of the projects consist of actual proposals made by different industrial companies.
You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use. You may not use the material for commercial purposes. If you remix, transform, or build upon the material, you must distribute your contributions under the same license as the original.
Este registro pertenece a las colecciones:
Academic resources > Academic guides > guias-docentes-ingenieria-arquitectura > grados-ingenieria-arquitectura > grado-ingenieria-diseno-industrial-desarrollo-producto
Academic resources > Academic guides > Guías docentes: Curso 2016-2017