GDOC-2016-60464

Seminarios interdisciplinares - [60464]


Curso: 2016-2017

Universidad de Zaragoza, Zaragoza

Titulación: Química Molecular y Catálisis Homogénea

Idioma: Español

Profesor(es): Sola Larraya, Eduardo ; Pérez Torrente, Jesús Julián

Resumen: La asignatura consiste en un conjunto de conferencias de temática científica variada, preferentemente en el ámbito de la química molecular y la catálisis, de periodicidad aproximadamente mensual, impartidas por científicos y tecnólogos de excelencia en el contexto internacional. Las conferencias incluirán una introducción de carácter divulgativo y resultados de investigaciones en curso. La asignatura pone en contacto al estudiante con la frontera de la investigación científica y la práctica industrial en química, en cualquiera de sus frentes.

Abstract: The course consists of a series of conferences of varied scientific topics, preferably in the field of molecular chemistry and catalysis, approximately monthly, taught by scientists and technologists of excellence. The conferences will feature outreach introductions and results of ongoing investigations. The course puts students into contact with the frontier of scientific research and industrial practice in chemistry, in all its fronts.

Creative Commons You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use. You may not use the material for commercial purposes. If you remix, transform, or build upon the material, you must distribute your contributions under the same license as the original.



Este registro pertenece a las colecciones:
Academic resources > Academic guides > guias-docentes-ciencias > masteres-ciencias > master-quimica-molecular-catalisis-homogenea
Academic resources > Academic guides > Guías docentes: Curso 2016-2017



Back to search

Guide (english):
Download fulltextPDF
Guía (idioma español):
Download fulltextPDF
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)