TAZ-TFM-2012-826


Gaining a Voice

Miñés Añaños, María Isabel
Hornero, Ana (dir.)

Universidad de Zaragoza, FEDU, 2012
Departamento de Filología Inglesa y Alemana, Área de Filología Inglesa

Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas, Artísticas y Deportivas

Resumen: Students lack a voice of their own in secondary school; the English class could be the perfect place where to regain their voices and freely speak to the world. Unfortunately my thesis seems to assert that some English classes are not spaces where positive relationships and real communication among its members are fostered. In other words some English classes are still non-places where the language spoken is a non-language, just a constraining, restrictive code.


Palabra(s) clave (del autor): english teaching ; positive reinforcement
Tipo de Trabajo Académico: Trabajo Fin de Master

Creative Commons License



El registro pertenece a las siguientes colecciones:
Trabajos académicos > Trabajos Académicos por Centro > Facultad de Educación
Trabajos académicos > Trabajos fin de máster



Volver a la búsqueda

Valore este documento:

Rate this document:
1
2
3
 
(Sin ninguna reseña)