Estadisticas : Subjects in the blended learning model design. Theoretical-methodological elements

Soler, R.
Visitas:4149
1513 ( Estados Unidos de América )
817 ( Alemania )
511 ( Singapur )
438 ( Reino Unido )
399 ( Irlanda )
153 ( Finlandia )
90 ( Rusia )
56 ( Francia )
46 ( China )
18 ( Bélgica )
17 ( Suecia )
14 ( España )
13 ( Hong kong )
10 ( Letonia )
7 ( Togo )
7 ( Canadá )
6 ( Indonesia )
3 ( Turquía )
3 ( Corea del Sur )
2 ( Japón )
2 ( Países Bajos )
2 ( Nueva Zelanda )
2 ( Filipinas )
2 ( Suiza )
2 ( Colombia )
2 ( Ucrania )
2 ( Israel )
2 ( Arabia Saudita )
1 ( Puerto Rico )
1 ( Perú )
1 ( Costa de Marfil )
1 ( Chile )
1 ( Albania )
1 ( Sudáfrica )
1 ( Austria )
1 ( Costa Rica )
1 ( Kenia )
1 ( México )

Descargas: 834