Estadisticas : An integrative framework to validate the Need-Supportive Teaching Style Scale (NSTSS) in secondary teachers through exploratory structural equation modeling Abós Catalán, Ángel
Visitas:2026
1147 ( Estados Unidos de América )
303 ( Reino Unido )
236 ( Singapur )
61 ( Rusia )
57 ( Hong kong )
51 ( España )
47 ( Alemania )
20 ( Irlanda )
17 ( Finlandia )
15 ( Letonia )
9 ( Francia )
7 ( Brasil )
7 ( Suecia )
6 ( Vietnam )
6 ( Austria )
5 ( Turquía )
5 ( China )
5 ( Canadá )
4 ( India )
3 ( Irán )
3 ( Sudáfrica )
2 ( Emiratos Árabes Unidos )
2 ( Estonia )
1 ( Bangladesh )
1 ( Países Bajos )
1 ( Trinidad y Tobago )
1 ( Pakistán )
1 ( Rumanía )
1 ( Italia )
1 ( Australia )
1 ( Kazajistán )
Descargas: 1831