Estadisticas : Preschool Metacognitive Skill Assessment in Order to Promote Educational Sensitive Response From Mixed-Methods Approach: Complementarity of Data Analysis

Escolano-Perez, E.
Visitas:1767
796 ( Estados Unidos de América )
337 ( Singapur )
314 ( Reino Unido )
90 ( Rusia )
68 ( Hong kong )
39 ( Irlanda )
25 ( Francia )
18 ( Alemania )
16 ( Brasil )
13 ( Letonia )
13 ( España )
5 ( Finlandia )
5 ( China )
5 ( Austria )
4 ( India )
3 ( Vietnam )
1 ( Bangladesh )
1 ( Países Bajos )
1 ( Turquía )
1 ( Nueva Zelanda )
1 ( Pakistán )
1 ( Rumanía )
1 ( Irak )
1 ( Canadá )
1 ( Italia )
1 ( República Checa )
1 ( Azerbaiyán )
1 ( Jamaica )
1 ( Uzbekistán )
1 ( México )
1 ( Suecia )

Descargas: 545