GDOC-2021-61774

Trabajo fin de Máster - [61774]


Curso: 2021-2022

Universidad de Zaragoza, Zaragoza

Titulación: Máster Universitario en Dirección, Estrategia y Marketing

Idioma: Español

Profesor(es): Daniel Belanche, Gracia ; María del Carmen Berné, Manero ; María Victoria Bordonaba, Juste ; Millán Díaz, Foncea ; Marta Fernández, Olmos ; Carlos Flavián, Blanco ; Elena Fraj, Andrés ; Concepción Garcés, Ayerbe ; Ana Felicitas Gargallo, Castel ; Sergio Ibáñez, Sánchez ; Julio Antonio Jiménez, Martínez ; María Pilar Latorre, Martínez ; Juan Pablo Maícas, López ; María del Carmen Marcuello, Servós ; María José Martín, de Hoyos ; Raúl Pérez, López ; María Pilar Rivera, Torres ; Vicente Salas, Fumas




Creative Commons You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use. You may not use the material for commercial purposes. If you remix, transform, or build upon the material, you must distribute your contributions under the same license as the original.



Este registro pertenece a las colecciones:
Academic resources > Academic guides > guias-docentes-ciencias-sociales-juridicas > masteres-ciencias-sociales-juridicas > master-direccion-estrategia-marketing
Academic resources > Academic guides > Syllabus information: Course 2021-2022



Back to search

Guide (english):
Download fulltextPDF
Guía (idioma español):
Download fulltextPDF
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)