Editorial: Cognition and Music Performance
Idioma: Inglés
DOI: 10.3389/fpsyg.2022.923452
Año: 2022
Publicado en: Frontiers in Psychology 13 (2022), 923452 [3 pp.]
ISSN: 1664-1078

Factor impacto JCR: 3.8 (2022)
Categ. JCR: PSYCHOLOGY, MULTIDISCIPLINARY rank: 34 / 147 = 0.231 (2022) - Q1 - T1
Factor impacto CITESCORE: 4.5 - Psychology (Q2)

Factor impacto SCIMAGO: 0.891 - Psychology (miscellaneous) (Q2)

Tipo y forma: (Published version)
Área (Departamento): Área Didáctica Expres. Musical (Dpto. Expres.Music.Plást.Corp.)

Creative Commons You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.


Exportado de SIDERAL (2024-08-29-11:26:02)


Visitas y descargas

Este artículo se encuentra en las siguientes colecciones:
Articles



 Record created 2022-09-08, last modified 2024-08-29


Versión publicada:
 PDF
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)