000120217 001__ 120217
000120217 005__ 20230914083719.0
000120217 0247_ $$2doi$$a10.3389/feduc.2022.927391
000120217 0248_ $$2sideral$$a131167
000120217 037__ $$aART-2022-131167
000120217 041__ $$aeng
000120217 100__ $$0(orcid)0000-0001-8473-8114$$aQuílez-Robres, Alberto$$uUniversidad de Zaragoza
000120217 245__ $$aEditorial: Educational Experiences for the Development of the SDG in the Time of COVID-19
000120217 260__ $$c2022
000120217 5060_ $$aAccess copy available to the general public$$fUnrestricted
000120217 5203_ $$aNo abstract
000120217 540__ $$9info:eu-repo/semantics/openAccess$$aby$$uhttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
000120217 592__ $$a0.661$$b2022
000120217 593__ $$aEducation$$c2022$$dQ2
000120217 594__ $$a2.3$$b2022
000120217 655_4 $$ainfo:eu-repo/semantics/other$$vinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
000120217 700__ $$0(orcid)0000-0002-6083-8759$$aLatorre-Cosculluela, Cecilia$$uUniversidad de Zaragoza
000120217 700__ $$aMoyano, Nieves
000120217 7102_ $$14001$$2215$$aUniversidad de Zaragoza$$bDpto. Ciencias de la Educación$$cÁrea Didáctica y Organiz. Esc.
000120217 7102_ $$14001$$2625$$aUniversidad de Zaragoza$$bDpto. Ciencias de la Educación$$cÁrea Métod.Invest.Diag.Educac.
000120217 773__ $$g7 (2022), 927391 [2 pp.]$$tFrontiers in Education$$x2504-284X
000120217 8564_ $$s101938$$uhttps://zaguan.unizar.es/record/120217/files/texto_completo.pdf$$yVersión publicada
000120217 8564_ $$s2271625$$uhttps://zaguan.unizar.es/record/120217/files/texto_completo.jpg?subformat=icon$$xicon$$yVersión publicada
000120217 909CO $$ooai:zaguan.unizar.es:120217$$particulos$$pdriver
000120217 951__ $$a2023-09-13-14:41:18
000120217 980__ $$aARTICLE