000015187 001__ 15187 000015187 005__ 20170831220605.0 000015187 037__ $$aTAZ-TFM-2014-355 000015187 041__ $$aeng 000015187 1001_ $$aLanuza Gracia, Raquel 000015187 24500 $$aLooking Inwards 000015187 260__ $$aZaragoza$$bUniversidad de Zaragoza$$c2014 000015187 506__ $$aby-nc-sa$$bCreative Commons$$c3.0$$uhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ 000015187 520__ $$aThis dissertation is about my reflections about my own learning teaching process this year. To do this, I have included the two assignments I consider the most relevant ones in this Master: the Learning Unit and the Innovation Proposal, as a starting point for my musings. 000015187 521__ $$aMáster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas, Artísticas y Deportivas 000015187 540__ $$aDerechos regulados por licencia Creative Commons 000015187 700__ $$aGuillén Galve, Ignacio$$edir. 000015187 7102_ $$aUniversidad de Zaragoza$$bFilología Inglesa y Alemana$$cFilología Inglesa 000015187 8560_ $$f404872@celes.unizar.es 000015187 8564_ $$s10439495$$uhttps://zaguan.unizar.es/record/15187/files/TAZ-TFM-2014-355_ANE.pdf$$zAnexos (eng) 000015187 8564_ $$s583283$$uhttps://zaguan.unizar.es/record/15187/files/TAZ-TFM-2014-355.pdf$$yMemoria (eng)$$zMemoria (eng) 000015187 909CO $$ooai:zaguan.unizar.es:15187$$pdriver$$ptrabajos-fin-master 000015187 950__ $$a 000015187 980__ $$aTAZ$$bTFM$$cFEDU