Aplicación basada en Inteligencias múltiples para apoyo al aprendizaje del inglés en preescolar [Multiple intelligent application to support english learners in preschool]

Vicario Solórzano, Claudia Marina (Instituto Politécnico Nacional / Red LaTE Mx, Méjico) ; Mendieta Rojas, Alejandra (Instituto Politécnico Nacional / Red LaTE Mx, Méjico) ; Gomez Miranda, Pilar (Instituto Politécnico Nacional / Red LaTE Mx, Méjico)

Abstract: En el contenido de este trabajo se describe la forma en la que se aplicó el enfoque de inteligencias múltiples al diseño instruccional de una aplicación que se orienta al apoyo del aprendizaje del inglés en el nivel preescolar de los CENDI del Instituto Politécnico Nacional de México.
[The content of this work describes the way in which the multiple intelligences approach was applied to the instructional design of an application that is oriented towards the support of learning English in the pre-school level of the CENDI of the Instituto Politécnico Nacional in Mexico.]

Idioma: Español

DOI: 10.26754/CINAIC.2017.000001_005

Año: 2017

En: IV Congreso Internacional sobre Aprendizaje, Innovación y Competitividad-CINAIC (Zaragoza 4-6 Octubre 2017)




Creative Commons You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use. You may not use the material for commercial purposes. If you remix, transform, or build upon the material, you may not distribute the modified material.


Este artículo se encuentra en las siguientes colecciones:
Communications and papers



 Record created 2017-09-25, last modified 2017-11-07


Fulltext:
Download fulltext
PDF

Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)