2024-12-20 12:05 |
Comunicación y sostenibilidad ambiental en los Juegos Olímpicos de París 2024. La propuesta discursiva de sus patrocinadores
Cortés González, Alfonso ; Prieto Mora, Hermes Ulises
- [Revista de marketing y publicidad 10 (2024), 49-72- ISSN: 2659-3904]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2024-12-20 12:05 |
Ask ChatGPT first! Transforming learning experiences in the age of artificial intelligence
Gao, Lily (Xuehui) ; López-Pérez, María Eugenia ; Melero-Polo, Iguácel ; Trifu, Andreea
- [STUDIES IN HIGHER EDUCATION 49, 12 (2024), 2772-2796- ISSN: 0307-5079]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2024-12-05 08:48 |
Understanding engagement with Instagram posts about tourism destinations
Blanco-Moreno, Sofía ; González-Fernández, Ana M. ; Muñoz-Gallego, Pablo Antonio ; Casaló, Luis V.
- [Journal of destination marketing & management 34 (2024), 100948 [12 pp.]- ISSN: 2212-571X]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2024-11-29 13:28 |
Hotel management behavior model in eWOM management
Gilabert, Manuel ; Berné Manero, María del Carmen
- [Pasos (El Sauzal) 22, 4 (2024), 705-723- ISSN: 1695-7121]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2024-11-29 13:28 |
Augmented reality experiences: Consumer-centered augmented reality framework and research agenda
Barta, Sergio ; Gurrea, Raquel ; Flavián, Carlos
- [PSYCHOLOGY & MARKETING (2024), 22143 [17 pp.]- ISSN: 0742-6046]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2024-11-14 10:20 |
How immersive technologies are redefining the customer journey. Guest editorial
Flavián, Carlos ; Tussyadiah, Iis P. ; Orús, Carlos
- [International Journal of Contemporary Hospitality Management 36, 11 (2024), 3557-3565- ISSN: 0959-6119]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2024-10-24 13:02 |
Co-creation with AI in B2B markets: A systematic literature review
Fehrenbach, David ; Herrando, Carolina ; Martín-De Hoyos, María José
- [Sustainability (Switzerland) 16, 18 (2024), 8009 [13 pp.]- ISSN: 2071-1050]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2024-10-15 10:56 |
Fostering customer engagement behaviour with gamified loyalty programmes: a study from the “value get, value give” perspective
Catalán, Sara ; Marchan, Julia
- [Revista Galega de Economía 33, 3 (2024), 2255-5951- ISSN: 2255-5951]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2024-09-26 11:42 |
It’s the moment of truth: a longitudinal study of touchpoint influence on business-to-business relationships
Cambra-Fierro, Jesús ; Patrício, Lia ; Polo-Redondo, Yolanda ; Trifu, Andreea
- [Journal of Research in Interactive Marketing - ISSN: 2040-7122]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2024-09-12 13:08 |
The providers’ perspective on memorable tourism experiences and sustainable rural destinations. An exploratory research
Marzo-Navarro, Mercedes ; Berné-Manero, Carmen ; Pedraja-Iglesias, Marta
- [Revista de estudios empresariales (Jaén) (2024), 75-99- ISSN: 0213-8964]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
|
|