Estudios
I+D+I
Institución
Internacional
Vida Universitaria
Universidad de Zaragoza Repository
Search
Submit
Personalize
Your alerts
Your baskets
Your searches
Help
EN
/
ES
Home
>
Articles
>
Artículos por área
> Didáctica y Organización Escolar
Didáctica y Organización Escolar
Search 7 records for:
All of the words:
Any of the words:
Exact phrase:
Partial phrase:
Regular expression:
Any field
Title
Author
Abstract
Keyword
Report number
Journal
Year
Fulltext
Reference
AND
OR
AND NOT
All of the words:
Any of the words:
Exact phrase:
Partial phrase:
Regular expression:
Any field
Title
Author
Abstract
Keyword
Report number
Journal
Year
Fulltext
Reference
AND
OR
AND NOT
All of the words:
Any of the words:
Exact phrase:
Partial phrase:
Regular expression:
Any field
Title
Author
Abstract
Keyword
Report number
Journal
Year
Fulltext
Reference
Search Tips
::
Simple Search
Added/modified since:
until:
Added since:
Modified since:
any day
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
any month
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December
any year
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
any day
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
any month
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December
any year
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Sort by:
Display results:
Output format:
- latest first -
Title
Author
Report number
Year
asc.
desc.
- or rank by -
word similarity
10 results
25 results
50 results
100 results
250 results
500 results
HTML brief
Latest additions:
2018-06-19
13:56
Subjects in the blended learning model design. Theoretical-methodological elements
Soler, R.
;
Soler, J.R.
;
Araya, I.
- [
Procedia: social & behavioral sciences
237 (2017), 771-777- ISSN:
1877-0428
]
Versión publicada:
PDF
Detailed record
2018-05-08
08:23
Análisis de la formación en liderazgo en las organizaciones educativas: un estudio en la Comunidad Autónoma de Aragón.
Vázquez Toledo, Sandra
;
Liesa Orús, Marta
;
Bernal Agudo, José Luis
- [
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado
18, 3 (2015), 39-54- ISSN:
1575-0965
]
Versión publicada:
PDF
Detailed record
2017-12-18
11:02
La inclusión social de personas con diversidad funcional en una experiencia de vida independiente
Latorre Cosculluela, Cecilia
;
Liesa Orús, Marta
- [
Revista de Educación Inclusiva
9, 2-bis (2016), 171-185- ISSN:
1889-4208
]
Versión publicada:
PDF
Detailed record
2017-11-16
10:54
La modernización de la economía en España a través del discurso periodístico: unas referencias al papel de Luis Olariaga
Pérez Calle, Begoña
;
Marta Lazo, Carmen
;
Arranz Martínez, Pilar
- [
Revista de comunicación de la SEECI
20, 40 (2016), 122-135- ISSN:
1575-9628
]
Versión publicada:
PDF
Detailed record
2016-11-09
13:03
Effective teaching methods in the master’s degree: learning strategies, teaching-learning processes, teacher training
Soler Costa, Rebeca
;
Antoñanzas Laborda, José Luis
;
Nadal García, Iciar
- [
European Scientific Journal (Kocani)
1 (2014), 106-120- ISSN:
1857-7881
]
Versión publicada:
PDF
Detailed record
2016-07-19
11:48
La escuela rural y la política educativa española. Diferencias entre comunidades autónomas.
Abós, Olivares P
;
Boix Tomás, R
;
Bustos Jiménez, A
;
Domingo Peñafiel, L
;
Domingo Cebrián, V
;
Ramo Garzarán, R.M
- [
International Studies on Law and Education
19 (2015), 73-90- ISSN:
1516-6821
]
Versión publicada:
PDF
Detailed record
2016-07-19
11:48
El Modelo de Escuela Rural. ¿Es un modelo transferible a otro tipo de escuela?.
Abós Olivares, Pilar
- [
Educação & Realidade.
40, 3 (2015), 667-684- ISSN:
0100-3143
]
Versión publicada:
PDF
Detailed record