2025-07-17 09:54 |
Expresión musical, mímesis y representación de la música en el arte: reflexiones y perspectivas
Zavala Arnal, Carmen M. ; Quintas Hijós, Alejandro ; Mosteo Chagoyen, Leticia ; Bestué Laguna, Marta
- [AACA Digital 71 (2025), [7 pp.]- ISSN: 1988-5180]
Versión publicada: PDF
Notice détaillée
|
2025-07-10 20:56 |
Exploring the potential of edu-breakout and classroom quizzes to gamify teaching at university
Edo-Agustín, Esther ; Bonaiuti, Giovanni ; Marras, Arianna
- [Qwerty (2025), [11 pp.]- ISSN: 2240-2950]
Versión publicada: PDF
Notice détaillée
|
2025-07-10 20:56 |
Potencial del metaverso inclusivo en educación: una revisión sistemática de aplicaciones y retos emergentes
Segura Berges, Manuel ; Sánchez-Caballé, Anna ; Hernández-Pérez, Ruth
- [Aloma (Barcelona) 43, 1 (2025), 43-51- ISSN: 1138-3194]
Versión publicada: PDF
Notice détaillée
|
2025-07-02 13:19 |
The myth of community value: the enacted curriculum function in schools in rural communities in Spain
Beach, Dennis ; Vigo-Arrazola, Maria Begoña
- [Education Inquiry (2025), [19 pp.]- ISSN: 2000-4508]
Versión publicada: PDF
Notice détaillée
|
2025-07-02 13:19 |
Control en el aprendizaje: prácticas creativas con medios digitales en escuelas inclusivas.
Dieste-Gracia, Belén ; López-Medialdea, Ana ; Coma-Roselló, Teresa ; Martín-Bermúdez, Nieves
- [Fuentes (Sevilla) 2, 27 (2025), 177-187- ISSN: 1575-7072]
Versión publicada: PDF
Notice détaillée
|
2025-07-02 13:19 |
Fake news in educational communication: a systematic review
Soler-Costa, Rebeca ; Lafarga-Ostariz, Pablo ; Ballesteros-Regaña, Cristóbal ; Mellado-Moreno, Pedro C.
- [Educational Process: International Journal 15 (2025), e2025110 [23 pp.]- ISSN: 2147-0901]
Versión publicada: PDF
Notice détaillée
|
2025-06-16 09:10 |
Phubbing Behaviour: A Bibliometric Analysis of Scientific Production
Cebollero-Salinas, Ana ; Gutiérrez-Nieto, Begoña ; Cano-Escoriaza, Jacobo
- [Behavioral Sciences 15, 6 (2025), 745 [23 pp.]- ISSN: 2076-328X]
Versión publicada: PDF
Notice détaillée
|
2025-06-16 09:10 |
Estudio sobre la Educación en el uso responsable de Videojuegos en Educación Primaria desde la supervisión familiar, tiempo de uso y e-Competencias Socioemocionales.
Álvarez Muñoz, Alfonso ; Cebollero Salinas, Ana ; Cano Escoriaza, Jacobo
- [Fuentes (Sevilla) 27, 2 (2025), 214-229- ISSN: 1575-7072]
Versión publicada: PDF
Notice détaillée
|
2025-06-16 09:09 |
The role of online emotions and gender in the prediction of problematic internet use: a cross-cultural study
Cebollero-Salinas, Ana ; Gaeta-González, Martha Leticia ; Cano-Escoriaza, Jacobo ; Denoni-Buján, Magalí Yael
- [Computers in Human Behavior Reports 19 (2025), 100716 [9 pp.]- ISSN: 2451-9588]
Versión publicada: PDF
Notice détaillée
|
2025-06-12 14:16 |
Assessing the willingness of Spanish pre-service secondary school teachers to use group dynamics techniques. Design and validation of an instrument
Palomero-Fernández, Pablo ; Vicente-Sánchez, Eva
- [Journal of New Approaches in Educational Research 14, 1 (2025), 17 pp.- ISSN: 2254-7339]
Versión publicada: PDF
Notice détaillée
|
|
|