How immersive technologies are redefining the customer journey. Guest editorial
Idioma: Inglés
DOI: 10.1108/IJCHM-11-2024-215
Año: 2024
Publicado en: International Journal of Contemporary Hospitality Management 36, 11 (2024), 3557-3565
ISSN: 0959-6119

Factor impacto JCR: 9.0 (2024)
Categ. JCR: HOSPITALITY, LEISURE, SPORT & TOURISM rank: 4 / 139 = 0.029 (2024) - Q1 - T1
Categ. JCR: MANAGEMENT rank: 19 / 420 = 0.045 (2024) - Q1 - T1

Factor impacto SCIMAGO: 3.141 - Tourism, Leisure and Hospitality Management (Q1)

Tipo y forma: Article (Published version)
Área (Departamento): Área Comerci.Investig.Mercados (Dpto. Direc.Mark.Inves.Mercad.)

Rights Reserved All rights reserved by journal editor


Exportado de SIDERAL (2025-09-22-14:50:46)


Visitas y descargas

Este artículo se encuentra en las siguientes colecciones:
Articles > Artículos por área > Comercialización e Investigación de Mercados



 Record created 2024-11-14, last modified 2025-09-23


Versión publicada:
 PDF
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)