Perceptions and final academic results in university students. Does the type of exam matter?

Gallardo, Laura O. (Universidad de Zaragoza) ; Castro, Angel (Universidad de Zaragoza) ; Barrasa, Angel (Universidad de Zaragoza) ; Villanueva, Victor (Universidad de Zaragoza) ; Abarca-Sos, Alberto (Universidad de Zaragoza) ; Julián, Jose Antonio (Universidad de Zaragoza)
Perceptions and final academic results in university students. Does the type of exam matter?
Resumen: Academic achievement results are one of the main goals of university students. This research focused in accuracy perceptions of youths' academic achievement in exam tasks during university studies. The sample comprised students of psychology and teaching education degrees from 1st to 4th courses...
Idioma: Inglés
DOI: 10.1002/ijop.12313
Año: 2016
Publicado en: INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY 51, S1 (2016), 493
ISSN: 0020-7594

Factor impacto JCR: 1.778 (2016)
Categ. JCR: PSYCHOLOGY, MULTIDISCIPLINARY rank: 48 / 128 = 0.375 (2016) - Q2 - T2
Factor impacto SCIMAGO: 0.742 - Arts and Humanities (miscellaneous) (Q1) - Psychology (miscellaneous) (Q2) - Medicine (miscellaneous) (Q2)

Tipo y forma: Comunicación congreso (Versión definitiva)
Área (Departamento): Área Didáctica Expres.Corporal (Dpto. Expres.Music.Plást.Corp.)
Área (Departamento): Área Psicología Social (Dpto. Psicología y Sociología)


Derechos Reservados Derechos reservados por el editor de la revista


Exportado de SIDERAL (2020-02-21-13:20:26)


Visitas y descargas

Este artículo se encuentra en las siguientes colecciones:
Artículos



 Registro creado el 2017-12-22, última modificación el 2020-02-21


Versión publicada:
 PDF
Valore este documento:

Rate this document:
1
2
3
 
(Sin ninguna reseña)