teoria_e_historia_de_la_educacion

Derniers ajouts:
2024-12-05
08:48
Working attention, planning and social skills through Pervasive Games in Interactive Spaces Cerezo, E. ; Aguelo, A. ; Coma, T. ; Gallardo Casero, J. ; Garrido, M. A. - [IEEE Transactions on Learning Technologies 15, 1 (2022), 119-136- ISSN: 1939-1382]
Postprint:  PDF Notice détaillée
2024-09-20
13:07
Model for Designing Gamified Experiences Mediated by a Virtual Teaching and Learning Environment Vera-Mora, Glenda ; Sanz, Cecilia V. ; Coma-Roselló, Teresa ; Baldassarri, Sandra - [Education Sciences 14, 8 (2024), 907 [13 pp.]- ISSN: 2227-7102]
Versión publicada:  PDF Notice détaillée
2024-05-03
12:03
Desarrollo profesional docente a través de un proyecto participativo. Una investigación colaborativa Blasco-Serrano, Ana Cristina ; Coma-Roselló, Teresa ; Royo López, Isabel ; San Miguel Lafuente, Itziar - [Bordón 76, 1 (2024), 13-30- ISSN: 0210-5934]
Versión publicada:  PDF Notice détaillée
2024-03-22
11:47
Television Series as a Didactic Tool in the Initial Training of Secondary School Teachers Palomero-Fernández, Pablo ; Coma-Roselló, Teresa ; Íñiguez-Berrozpe, Tatiana - [Education in the Knowledge Society 25 (2024), e30218 [14 pp.]- ISSN: 2444-8729]
Versión publicada:  PDF Notice détaillée
2024-02-08
14:46
Instituciones educativas unidas por una educación mas emocional Edo Agustín, Esther ; Domingo Cebrián, Virginia - [INFAD (Barcelona) 1, 1 (2020), 207-216- ISSN: 0214-9877]
Versión publicada:  PDF Notice détaillée
2024-02-05
16:04
What if the child says she enjoyed it? Moral attitudes towards adult-child sex in a community sample of men with and without pedohebephilia Jahnke, Sara ; Schmidt, Sabine ; Malón, Agustín - [JOURNAL OF SEX RESEARCH 55, 7 (2018), 927-938- ISSN: 0022-4499]
Versión publicada:  PDF Notice détaillée
2024-01-26
18:16
Assessment of self-determination in mental health: A new application field of the AUTODDIS scale. Bravo-Álvarez, María Ángeles ; Vicente, Eva ; Coma-Roselló, Teresa ; Miguel-Sesma, María Carmen ; Cerdán, Alfonso - [PSYCHIATRIC REHABILITATION JOURNAL 46, 4 (2023), 360–367- ISSN: 1095-158X]
Versión publicada:  PDF Notice détaillée
2024-01-09
13:18
Educación y responsabilidad social. Formando docentes socialmente comprometidos a partir del análisis de un centro educativo Íñiguez-Berrozpe, Tatiana ; Coma-Roselló, Teresa ; Elboj-Saso, Carmen ; Romero-Martín, Sandra ; Aiger Vallés, Montserrat ; Laguna Hernández, Marta ; Cáncer Lizaga, Pilar ; Sierra Berdejo, María José ; Gómez Puyoles, Julio - [REDU. Revista de Docencia Universitaria 21, 2 (2023), 133-150- ISSN: 1887-4592]
Versión publicada:  PDF Notice détaillée
2023-05-25
14:53
Escuelas transformadoras. Camino hacia la ciudadanía global y la agenda 2030 Coma-Roselló, Teresa ; Blasco-Serrano, Ana Cristina ; Dieste Gracia, Belén ; Sobradiel Sierra, Natalia - [CONTEXTOS EDUCATIVOS-REVISTA DE EDUCACION 31 (2023), 27-51- ISSN: 1575-023X]
Versión publicada:  PDF Notice détaillée
2023-03-30
09:25
Model and methodology for developing empathy: an experience in computer science engineering Sanz, Cecilia ; Coma-Roselló, Teresa ; Aguelo, Antonio ; Álvarez, Pedro ; Baldassarri, Sandra - [IEEE TRANSACTIONS ON EDUCATION 66, 3 (2023), 287 - 298- ISSN: 0018-9359]
Postprint:  PDF Notice détaillée