What characteristics of smart home speakers should companies invest in? Differences between actual and potential users
Resumen: The aim of the research is double. First, it aims to examine the importance of smart product features on users'' satisfaction and adopters'' purchasing intentions. Second, we want to analyse the possible quadratic effect of three features, autonomy, personality and human interaction on the two outcomes. The results show that the features of smart products that influence users'' satisfaction differ from those of adopters'' purchasing intentions. Finally, interesting managerial implications for smart product producers and dealers are offered.
Idioma: Inglés
DOI: 10.3232/UBR.2021.V18.N1.04
Año: 2021
Publicado en: Universia business review 69 (2021), 128-147
ISSN: 1698-5117

Tipo y forma: Artículo (Versión definitiva)
Área (Departamento): Área Comerci.Investig.Mercados (Dpto. Direc.Mark.Inves.Mercad.)

Creative Commons Debe reconocer adecuadamente la autoría, proporcionar un enlace a la licencia e indicar si se han realizado cambios. Puede hacerlo de cualquier manera razonable, pero no de una manera que sugiera que tiene el apoyo del licenciador o lo recibe por el uso que hace. No puede utilizar el material para una finalidad comercial.


Exportado de SIDERAL (2022-02-15-10:05:20)

Este artículo se encuentra en las siguientes colecciones:
Artículos



 Registro creado el 2022-01-19, última modificación el 2022-02-15


Versión publicada:
 PDF
Valore este documento:

Rate this document:
1
2
3
 
(Sin ninguna reseña)