Editorial: Educational Experiences for the Development of the SDG in the Time of COVID-19
Resumen: No abstract
Idioma: Inglés
DOI: 10.3389/feduc.2022.927391
Año: 2022
Publicado en: Frontiers in Education 7 (2022), 927391 [2 pp.]
ISSN: 2504-284X

Factor impacto CITESCORE: 2.3 - Social Sciences (Q2)

Factor impacto SCIMAGO: 0.661 - Education (Q2)

Tipo y forma: (Published version)
Área (Departamento): Área Didáctica y Organiz. Esc. (Dpto. Ciencias de la Educación)
Área (Departamento): Área Métod.Invest.Diag.Educac. (Dpto. Ciencias de la Educación)


Creative Commons You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.


Exportado de SIDERAL (2023-09-13-14:41:18)


Visitas y descargas

Este artículo se encuentra en las siguientes colecciones:
Articles > Artículos por área > Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educ.
Articles > Artículos por área > Didáctica y Organización Escolar



 Record created 2022-12-13, last modified 2023-09-14


Versión publicada:
 PDF
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)