Systematic review on occupational medicine training in European medical schools
Resumen: This systematic review aims to evaluate the past, present and future of Occupational Medicine (OM) undergraduate teaching in Europe. Despite the tendency to teach OM using novel learning approaches, poor representation of OM in undergraduate curricula remain across Europe.
Idioma: Inglés
DOI: 10.1093/occmed/kqaf055
Año: 2025
Publicado en: OCCUPATIONAL MEDICINE-OXFORD (2025), kqaf055 [7 pp.]
ISSN: 0962-7480

Tipo y forma: Article (Published version)
Área (Departamento): Área Enfermería (Dpto. Fisiatría y Enfermería)
Área (Departamento): Área Medicina Legal y Forense (Dpto. Farmac.Fisiol.y Med.L.F.)

Exportado de SIDERAL (2025-10-17-14:18:19)


Visitas y descargas

Este artículo se encuentra en las siguientes colecciones:
articulos > articulos-por-area > medicina_legal_y_forense
articulos > articulos-por-area > enfermeria



 Notice créée le 2025-08-18, modifiée le 2025-10-17


Versión publicada:
 PDF
Évaluer ce document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Pas encore évalué)