TAZ-TFM-2015-496


Appeasing the Tug-of-war between Theory and Practice: a Flexible Task-based Language Teaching Framework

Nadela Puente, Sandra
Loyo Gómez, Hilaria (dir.)

Universidad de Zaragoza, FFYL, 2015
Departamento de Filología Inglesa y Alemana, Área de Filología Inglesa

Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas, Artísticas y Deportivas

Resumen: The current Spanish educational system is stuck in a tug-of-war between the innovative theoretical approaches supporting CLT and the traditional procedures that still can be found in real classrooms. A starting point based on a flexible TBLT framework may help overwhelmed teachers to dare to innovate and to set the roles and procedures of methodologies that honestly promote communication in the teaching of English.

Tipo de Trabajo Académico: Trabajo Fin de Master

Creative Commons License



El registro pertenece a las siguientes colecciones:
Trabajos académicos > Trabajos Académicos por Centro > Facultad de Filosofía y Letras
Trabajos académicos > Trabajos fin de máster



Volver a la búsqueda

Valore este documento:

Rate this document:
1
2
3
 
(Sin ninguna reseña)