Seguimiento Adaptativo del Trabajo de Fin de Grado en Ingeniería con Apoyo de Moodle
Resumen: On current Engineering degrees it’s necessary to design a monitoring process in order to supervise the subject called “degree final project”. This method must be able to manage and evaluate the process and the final documentation. This paper describes the design of an adaptive method and how to put this mechanism into practice using the e-learning system Moodle. Adaptivity gives us the chance of studying different scenarios that can be produced between students and their tutors. The conclusions of this work show a high level of satisfaction whit the adaptative method used in the subject.
Idioma: Español
Año: 2016
Publicado en: VAEP-RITA 4, 2 (2016), 65-72
ISSN: 2255-5706

Tipo y forma: Article (Published version)
Área (Departamento): Área Matemática Aplicada (Dpto. Matemática Aplicada)
Exportado de SIDERAL (2021-01-04-11:05:31)


Visitas y descargas

Este artículo se encuentra en las siguientes colecciones:
articulos > articulos-por-area > matematica_aplicada



 Notice créée le 2016-09-26, modifiée le 2021-01-04


Versión publicada:
 PDF
Évaluer ce document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Pas encore évalué)