Estudios
I+D+I
Institución
Internacional
Vida Universitaria
Atlantis Institut des Sciences Fictives
Recherche
Soumettre
Personnaliser
Vos alertes
Vos paniers
Vos recherches
Aide
EN
/
ES
Accueil
>
comunicaciones-ponencias
>
Avanzando hacia un curriculum interdisciplinar, integrado y conectado con la realidad profesional. La Innovación curricular en el Grado de Educación Social (UPV/EHU) [Advancing toward a teaching culture and interdisciplinary curriculum, collaborative and connected with the teaching reality. The curriculum innovation in the Degree of Social Education]
> Mot clé
Informations
Références
Citations
Mot clé
Discussion
Statistiques d'utilisation
Fichiers
Graphiques
Exemplaires
Linkbacks
Avanzando hacia un curriculum interdisciplinar, integrado y conectado con la realidad profesional. La Innovación curricular en el Grado de Educación Social (UPV/EHU) [Advancing toward a teaching culture and interdisciplinary curriculum, collaborative and connected with the teaching reality. The curriculum innovation in the Degree of Social Education]
-
Alonso, Israel
et al
- COMPON-2017-0115
Mot clé:
[ tag cloud ][
list
][
XML
]
Identidad docente;identidad académica;Educación Superior;cultura docente;cambio educativo
Teaching identity;academic identity;higher Education;teaching culture;educational change
Automatically generated
single
,
composite
,
author
, and
other keywords
.