TAZ-TFM-2018-563


Don't judge comics by their cover: fostering reading and writing through the clt framework

Villalba Navarro, Blanca María
Pascual Oliva, Daniel (dir.)

Universidad de Zaragoza, FEDU, 2018
Departamento de Filología Inglesa y Alemana, Área de Filología Inglesa

Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas, Artísticas y Deportivas

Resumen: The new methodologies that are gradually becoming a trend in education. Leaving aside traditional dimensions, the unit aims to adopt a learner centred teacher with the purpose of adapting to the needs the actual context demands. As some problems in terms of reading and writing have been identified, the unit is meant to foster the student’s motivation by using comics within a CLT approach. In this line, students will grow communicatively effective. Keywords: Diversity, Communicative Language Teaching, motivation, comics, written skills.

Tipo de Trabajo Académico: Trabajo Fin de Master

Creative Commons License



El registro pertenece a las siguientes colecciones:
Trabajos académicos > Trabajos Académicos por Centro > Facultad de Educación
Trabajos académicos > Trabajos fin de máster



Volver a la búsqueda

Valore este documento:

Rate this document:
1
2
3
 
(Sin ninguna reseña)