2024-11-29 13:28 |
Interactive math comics: An analysis of Indonesian and Spanish students’ responses
Marhaeni, N.H. ; Arnal Palacián, M. ; Irfan, M.
- [Infinity (Bandung) 14, 1 (2024), 143-162- ISSN: 2089-6867]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
2024-11-08 10:44 |
Aspectos históricos de Teruel a partir de un problema aritmético del siglo XVIII
Meavilla Seguí, Vicente ; Oller Marcen, Antonio Miguel
- [Stvdivm (Teruel) 20 (2014), 135 - 150- ISSN: 1137-8417]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
2024-10-30 08:53 |
Total Positivity and Accurate Computations Related to q-Abel Polynomials
Khiar, Y. ; Mainar, E. ; Royo-Amondarain, E. ; Rubio, B.
- [Journal of Scientific Computing 101 (2024), 1-22- ISSN: 0885-7474]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
2024-10-03 09:16 |
Including the Brügner Tangram in an Undergraduate Mathematics education course: Systematic search for solutions and graphs
Arnal-Bailera, Alberto
- [PRIMUS 34, 8 (2024), 855-872- ISSN: 1051-1970]
Postprint: PDF
Detailed record
|
2024-09-26 11:42 |
Curricular didactic analysis: an experience with future teachers
Cotrado, Bethzabe ; Burgos, María ; Beltrán-Pellicer, Pablo
- [Educação & Realidade. 49 (2024), e132399 [25 pp.]- ISSN: 0100-3143]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
2024-09-06 10:29 |
Actividades con los primeros números naturales mediante un cuento en un aula de Educación Infantil
Cauhé, Paula ; Arnal-Palacián, Mónica
- [Revista Venezolana de Investigación en Educación Matemática 4, 1 (2024), e202411 [18 pp.]- ISSN: 2739-039X]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
2024-08-29 11:26 |
¿Qué opinan y qué saben los futuros maestros sobre el uso de la calculadora en Educación Primaria?
García-Lázaro, Desiré ; Arnal-Bailera, Alberto ; Beltrán-Pellicer, Pablo
- [Práxis Educativa 19 (2024), 1-18- ISSN: 1809-4031]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
2024-08-29 11:25 |
Inteligencia artificial, dibujos animados y matemáticas: reflejos de la organización del aula en la ficción y la realidad
Beltrán Pellicer, Pablo ; Muñoz-Escolano, José M.
- [Educación matemática en la infancia 13, 1 (2024), 93-110- ISSN: 2254-8351]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
2024-08-22 13:27 |
Effectiveness of cooperative, collaborative, and interdisciplinary learning guided by software development in Spanish universities
Lorente, S. ; Arnal-Palacián, M. ; Paredes-Velasco, M.
- [EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION - ISSN: 0256-2928]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
2024-07-19 18:37 |
Involving parents and family environment for enhancing the mathematics education of children with Down syndrome
Gil-Clemente, Elena ; Millán Gasca, Ana ; Paricio Badías, Rebeca
- [JOURNAL OF POLICY AND PRACTICE IN INTELLECTUAL DISABILITIES 21, 3 (2024), e12518 [15 pp.]- ISSN: 1741-1122]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
|
|