2025-04-01 11:04 |
A hombros de gigantas: las huellas de las geólogas en Europa y Estados Unidos
Calvo Sevillano, Guiomar
- [Enseñanza de las ciencias de la tierra 30, 2 (2022), 97-105- ISSN: 1132-9157]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
2025-03-26 14:03 |
Aplicación de conocimientos y desempeños epistémicos en un proyecto de diseño sobre flotación
Crujeiras Pérez, Beatriz ; Aragüés-Díaz, Ana
- [Enseñanza de las Ciencias. Revista de investigación y experiencias didácticas 43, 1 (2025), 81-100- ISSN: 2174-6486]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
2025-03-26 14:03 |
A Lower Cretaceous Lagerstatte from France: a taphonomic overview of the Angeac-Charente vertebrate assemblage
Rozada, L. ; Allain, R. ; Vullo, R. ; Goedert, J. ; Augier, D. ; Jean, A. ; Marchal, J. ; de Fabregues, C.P. ; Qvarnstrom, M. ; Royo-Torres, R. ; et al Mostrar todos los autores (10)
- [Lethaia 54, 2 (2021), 141-165- ISSN: 0024-1164]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
2025-03-26 14:03 |
Dealing with urban biodiversity through butterfly gardens: a project-based learning proposal for pre-service teachers training
Salvadó, Zoel ; Novo, Maite
- [Sustainability (Switzerland) 17, 5 (2025), 2195 [22 pp.]- ISSN: 2071-1050]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
2025-03-07 09:38 |
Food and nutritional questions do on Primary Education textbooks of Natural Sciences address [Preguntas sobre alimentación y nutrición planteadas en los libros de texto de Ciencias de la Naturaleza en Educación Primaria]
González C.G. ; Gracia Á.L.C.
- [Revista Eureka 18, 3 (2021), 3104 [14 pp.]- ISSN: 1697-011X]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
2025-03-07 09:37 |
¿Qué discursos argumentativos construye el alumnado ante un problema relacionado con la procedencia de una partida de miel? Un estudio de caso en la formación inicial docente
Saez Bondía, María José
- [REEC. Revista electrónica de enseñanza de las ciencias 24, 1 (2025), 13-31- ISSN: 1579-1513]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
2025-03-07 09:37 |
Action research in education: a set of case studies?
Sáez Bondía, María José ; Cortés Gracia, Ángel Luis
- [Educational Action Research 30, 5 (2022), 850-864- ISSN: 0965-0792]
Postprint: PDF
Detailed record
|
2025-02-14 14:06 |
Inquiring in the science classroom by PBL: A design-based research study
Pozuelo-Muñoz, Jorge ; de Echave Sanz, Ana ; Cascarosa Salillas, Esther
- [Education Sciences 15, 1 (2025), 53 [18 pp.]- ISSN: 2227-7102]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
2025-01-31 12:13 |
Analysis of Human Anatomy Education: The Effects of a Gamified Creativity-Based Teaching Method on Students’ from Basic Psychological Needs Frustration
Latre-Navarro, Lorena ; Quintas-Hijós, Alejandro ; Sáez-Bondía, María José
- [JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY (2024), [15 pp.]- ISSN: 1059-0145]
Versión publicada: PDF
Detailed record
|
2025-01-31 12:12 |
Animal Welfare, National Identity and Social Change: Attitudes and Opinions of Spanish Citizens Towards Bullfighting
María, G.A. ; Mazas, B. ; Zarza, F.J. ; Miranda de la Lama, G.C.
- [JOURNAL OF AGRICULTURAL & ENVIRONMENTAL ETHICS 30, 6 (2017), 809-826- ISSN: 1187-7863]
Preprint: PDF
Detailed record
|
|
|