2025-11-27 15:22 |
Learning to deal with hate speech: An online collective intelligence experiment on the Collective Learning platform
Íñiguez-Berrozpe, Tatiana ; Elboj-Saso, Carmen ; Marcaletti, Francesco ; Bautista-Alcaine, Pablo
- [International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning (2025), [32 pp.]- ISSN: 1556-1607]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2025-11-21 14:38 |
La sociología del conocimiento: herramientas epistémicas para "desenmascarar" las narrativas de la extrema derecha
Pérez Gallo, Víctor Hugo
- [Encrucijadas (Salamanca) 25, 2 (2025), r2505 [20 pp.]- ISSN: 2174-7148]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2025-11-21 14:38 |
Beyond closure: Just transition, environmental values and vital expectations in post- coal Spain
Sanz-Hernández, Alexia ; García Docampo, Manuel ; Pérez Sindín, Xaquín S. ; Andrade-Suárez, María
- [The extractive industries and society 25 (2025), 101783 [11 pp.]- ISSN: 2214-790X]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2025-11-07 10:27 |
Perfiles de actitudes y comportamientos racistas / antirracistas en la juventud española. Un análisis Clúster
Íñiguez Berrozpe, Tatiana ; Carmen Elboj Saso ; Gracia Gil, Ana
- [Acciones e investigaciones sociales 47 (2025), [29 pp.]- ISSN: 1132-192X]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2025-11-07 10:27 |
Enseñanza innovadora mediante gamificación: competencias en Investigación-Acción en Trabajo Social
Pérez Gallo, Víctor Hugo
- [Atenas II, 63 (2025), 1-14- ISSN: 1682-2749]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2025-10-24 17:02 |
«Lo que está en frontera de Cataluña y Valencia, los aragoneses todos hablan catalán». Glotònims històrics a la Franja (fins el s. XIX)
Sorolla, Natxo
- [Caplletra. Revista Internacional de Filologia 79 (2025), 181-197- ISSN: 2386-7159]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2025-10-24 17:02 |
Confronting gender stereotypes in sports vocational education: a case study
Marcen, Celia ; Gil-Pablo, Violeta ; Cuadrado-Santañes, María Isabel ; Rapún-López, Marta
- [Frontiers in Sports and Active Living 7 (2025), [9 pp.]- ISSN: 2624-9367]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2025-10-24 17:02 |
Social perception of renewable energies: barriers and opportunities for an inclusive energy transition
López, Iván ; Sanagustín-Fons, Victoria ; Moseñe Fierro, José A.
- [ENERGY POLICY 208 (2026), 114899 [32 pp.]- ISSN: 0301-4215]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2025-10-24 17:02 |
Transición energética, género y territorio: tensiones, opiniones y activismos.
Sanz-Hernández, Alexia ; Pérez-Sindín, Xaquin S. ; López-Rodriguez, María Esther ; Ferrer García, Cristina ; Esteban-Carbonell, Elisa ; García Docampo, Manuel
- [Kultur 12, 23 (2025), 27-48- ISSN: 2386-5458]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
2025-10-24 17:02 |
Challenges of Innovation Through Gamification in the Classroom
Denoni-Buján, Magalí ; Marcen, Celia ; Gracia-Gil, Ana ; Casanovas López, Raquel ; Coral-Aguilar, Sheila
- [Education Sciences 15, 10 (2025), 1341 [16 pp.]- ISSN: 2227-7102]
Versión publicada: PDF
Registro completo
|
|
|